Aslihan26 Merhaba kızlar 36. Haftadayım bebeğim 2 hafta geriden geldiği için doktor 39 40 ı beklemiceğimizi söyledi suni sancıyı denemeyi düşünüyorum. Ama açılma olursa daha yüksek ihtimal normal olması. Açılma için neler yapabilirim yada açılması olanlar neyi farklı hissediyorlar açılma olduğuna dair bi belirti var mı?
GecesMom Açılma olmadı için ebelerin ahududu yaprağı çayı ve adaçayı iç dediğini duydum ne kadar doğru bilmiyorum
Ekksl Aslihan26 canım hamileliğin ilk zamanları ıcın gecerli o. Erken doguma düşüğe neden olmamak ıcın. Sen yolun sonuna gelmiş sayılırsın zaten
GecesMom Aslihan26 hayır benim doktorum içebilirsin dedi hamilrliğimin başından beri içiyorum şükür bi sorun yaşamadım canım, maydanoz hurma vs dahil
Aslihan26 Ekksl hıımmm ne biliyim çocuğa da geçiyor sonuçta içtiklerimiz ya ondan öyle sordum teşekkür ederim 😊
Heda Bol bol yuru.comelme seklinde sik sik dur.ben hep normal tuvalet kullandim. Cok rahat ilerledi acilmam hizlica.
Aslihan26 Heda ya doktor bana bol bol dinlen dedi bebek geriden geldiği için öyle büyür dedi. Günde yarim saat 45 dakka yürü dedi. Ama çömelme hareketlerini kendide söylemişti haklısınız
esmaozan acılma icin en etkili yontem hurmaymiş peygamberimiz bile soylemis dogum yapacak kadnlar hurma yesin dogumu kolaylaşir diye dogumdan sonrada yemek sunnettir zaten hurma ye ve bol yürü inş Allah kurtarsin canm