Fly38 bende aynı sıkıntıyı yaşadım kardiyolojiye gittim, holter takıldı 24 saat boyunca bakıldı ritim holter ile, sonuç normal gebelikte olabilir abartılacak kadar değil, kafanıza bir şey takmayın kendinizi dinlememeye çalışın ve keyfinize bakın hamileliğin tadını çıkarın dedi çok şükür düşünmeyince daha iyi oldum benimde 110 lara çıkıyordu, gebelikte 115ler filan normal sayılabiliyormuş, ama siz yinede içinizde kalmasın derseniz baktırın değerlere en güzel cevabı yine doktor verecektir 😊🌺