Hazal12 Spinal oldum bikac defa denedikleri icin zorlandim biraz bir de ben korkuyordum çünkü normal olarak yatip bir anda ameliyata götürdüler hazırlıksız yakalandim yani😂 Onun dışında hic bisey hissetmedim dokunuşları cekistirmeleri hissettim sadece hemen ağlamasını duydum oğlumun nerdeyse. Sonra göğsüme koydular ağlıyordu çünkü 7 saat ac kalmıştık ikimizde susturamadılar bir türlü. En sonda kusacak gibi olabilirsin korkma hemen gececek söylersen zaten seruma bulanti icin ilac ekliyorlar. Sonra üşüme oluyor ameliyathanede beklerken sürekli titreyeceksin kendini durduramayacaksin bu bi yarim saat sürüyor belki de daha fazla bilmiyorum. Ilk 6 saat içinde ayaga kaldiracaklar iste orda cok zor olacak zaten en büyük zorluk da o her saat başı kalkip yürürsen o acilarin azaldigini fark edeceksin. Ilk zamanlar mümkün oldugunca dik yat çünkü kalkmasi zor oluyor bebeginle daha kolay ilgilenebilirsin ben 20 gun falan oturarak uyumuştum. Bende biraz travma oldu hazırlıksız olduğum icin ama er ya da gec geçiyor bol su ic basın boynun göğsün agriyabilir narkozun etkisiyle baska türlü atılmıyor tuvalete cik sürekli hastanedeyken ben tuvaletimin geldiğini fark etmedigim icin gaz sıkışması yaşadım ve aşırı ağrılı oldu. Bol bol bebegini izle seni hayata o baglayacak agrilarin oldugunda ona bak anne olunca öyle bir güç geliyor ki nasil altindan kalkarim dedigin herseyi yapabilmis oluyorsun. Bikac gün zor gececek eger sürekli yürürsen 1 hafta 10 güne toparlarsin benim gibi yatarak gecmesini beklersen 20-30 gun agri çekersin ki hic istemezsin böyle biseyi😂 Sağlıkla doğsun insallah buraya gelip ben hic ağrı cekmedim dersin insallah ♥️