@
Zehratuzlu18 canım benm 2. Gebeliğim normal dgum yaptım ilk kızım29 hafta dogdu normal ben lohusa dönemi yaşayamadım dieblirim prematür dgdugu için küvezde kaldı kndne dikkat et günün yaklaşıncada dgumu kolaylştrmak için egzerszler yap ve normal dogum yap bence ben herkez adına konşmuorum ama erken dgum yaptım ve hemen çoçugumı görmeye gttm ama sezeryan anneler yerlerinden dahi kalkamıyordu çoçugun sana ihtyacı var dogar dgmaz o yğzden sezeryan bence tamamen doktorun kolaya kaçması iç dikişi o kadar hissetmiosun ama karındaki dikiş gergiye geldiği için çok zorlanıosun benm tavsyem normal