Tubasam geçmiş olsun öncelikle,benimde cuma günü bitti karantinam.özel hastanedeki göğüs doktoru devlet hastanesine yönlendirdi bizi.ambulans aradık ve bizi en yakın devlet hastanesine götürdüler.3 gün hastanede yattım öksürük ve nefes darlığından hastanede kurtuldum.birde şansınızı devlette deneyin bence.