Merhaba hanımlar ilk gebeliğim 37+2 deyim kızım doğum kanalına inmis dün den beri aşırı derece de geriliyor biryere toplanıyor ve ben kendimi çok ağır hissediyorum belim kütük gibi ayni öyle şancı falan hissetmiyorum sadece vajinada arada bi sızlama oluyor batma gibi yanma gibi bu acaba doğum çok yakın demek oluyor mudur doktorum bende 39 u bulursun dedi ama ben bi heycan icindeyim 🤷♀️