melisa_ozgur_46 ben daha hiç doktora gitmemiştim bu çarşambaydı randevum dün gece kanamayı görünce hemen acile gittim keseyi ultrasonla göremedi alttan muayene etti kanama devam ediyordu kese var şuan sıkıntı yok ama bi kaç gün devam edecek dedi düşük tehlikesi geçirmişsin dedi ilaç verdi cumartesi tekrar kontrole çağırdı kesenin büyüyüp büyümediğine bakacak şuan kese 1mm ve 5+1 desin dedi durum bu şekilde canım