VeraVrea Zehrabggg bir sey bildirmediyse bir sonraki gidişinize kadar devam edin. Gdrçekten bir zararı yok bebisin rahimde rahat olması için ekstra bir destek, sizin de içiniz rhaat olur hareket ederken :)
Zehrabggg Ayse71 normal canım herkesin gebeliği farklı kimi hissetmeden geçiriyor kimi farklı belirtilerle benim mesela 7+4üm bel sırt ağrım yok ama bulantım halsizliğim çok
Ayse71 Zehrabggg anladım canım Allah sağ sağlim bir şekilde evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin inşaAllah 🤲🏻🤰🏻
Gururunannesi Ya konuyla bir ilgisi yok ama bir şey sormak istiyorum bende . 25 haftalıgim doktor yazmadan eczanelerden trioid ilacımı alamıyorum doktorlar da oturmuyor . Günlerdir kullanmıyorum troid ilacımı bir sorun olur mu acaba ya
Myomluanne Gururunannesi bence tiroid ilacı çok önemli muhakkak temin etmelisin ödünç al bi eczaneden daha sonra yazdırırsın tiroid hormonların yükselirse sıkıntı olabilir
Buseylcn Gururunannesi levotiron kullanmıyor musun ? Onu kullanıyorum ben ve yazdırmadan alınabiliyor eczaneden
Gururunannesi Buseylcn evet levotiron. Ama vermiyor kaç kere gittik . Kullanmadim kaç gündür. 🥺Doktorlar yok günlerdir.
Buseylcn Gururunannesi ben alabiliyorum reçetesiz sen niye alamıyorsun acaba kötü olmuş kaç gündür kullanmıyo olman tanıdık eczane de mi yok daha sonra reçeteyi getiririm falan deyip alsan