NebahatBoncuk Evetttttt hanımlar. Çok şükür günümüzü aldık. 20 mayısta oğluşum gelicek inş. Sizlerin doğumları ne zaman.
ikiponcik_annesi NebahatBoncuk hay maşallah sağlıcakla kavuşun🤲 benim doktorum bana 16 yada 18 mayısda alalım dedi ama o zaman daha 38 haftanın içinde oluyorum bende 21 mayısa kadar beklesek olmazmı diye sorucam bakalım yarin kontrolüm var hayırlısı artk
NebahatBoncuk ikiponcik_annesi banada 17 si dedi ben 20 si olsun dedim ailem.uzakta anca gelirler diye ee bide malum virus var. Tamam dedi doktorum sizinkide tm der muhtemelen 🤲🤔
ikiponcik_annesi NebahatBoncuk ya benimki kendi ameliyat gününe göre ayarladı ama o zamanada erken oluyo o gün yokum dersede nöbetçi doktoru tercih edicem artk napıym 🤷♀️
Nadya_35 Doktor maksimum 20 mayıs olur dedi ultrasona göre 35 haftalığım fakat 2 hafta üstüne görme olduğum ve birde haftam önde gittiği için 20 mayıs dedi ama bana verdiği tarihi geçicekmiş gibi hissediyorum 🤷🏼♀️🥰
06incimmm Ben 36 haftalıgım yarın kontrol var keske banada 20 mayıs dese sezeryanım 20 mayız evlilik yıl dönümü hemde10nunyıl 🥰🥰🥰🙏🙏