Adnjdkflfldld Kızlar destekli emzirme sütyenlerinden kullanan var mı rahat mı? Almak istiyorum da kararsız kaldım
Merinosunannesii Adnjdkflfldld ben kullanıyorum cok rahat e bebekten almıştım 12 TL ye şuan 25 26 civarı olmuş