drn05 normalde her hafta olması lazım ama demek ki bebişin iyi baya maşallah 😍 beni 33 haftanın sonunda aldı normalde daha geç alıyorlar diye biliyorum korkudan ölmüştüm resmen😅 bizde 38e giricez hâlâ her hafta nst oluyor. Bizim ki 5 ayında dönmüştü geçen hafta kontrolde kanala girmiş her an gelebilir demişti bekliyorum vallaha 😅 bidaha ki kontrolüm bayramdan sonra, doğsun gelsin artık diye yapmadığım şey kalmadı günlerdir 😅😅