Gamzeakd Hilalayzz 🙋🏻♀️ Aynı canım doktor düzensiz oluyorsa ağrı yoksa normal diyor . Magnexyum veriyorlar sadece işte 💕
Pey Bende 23 haftamdayım ara ara bir sol bir sağ şekil alıp top oluyor. Bazen tekme başlıyor hafifden ağrıdığıda oluyor. Barsaklarımı bastıyor gibi. Sizler hiç ağrı hissediyormusunuz? Gaz sıkışması gibi öyle olunca endişeleniyorum
Sedagmlksz Hilalayzz evet oraya toplanıyor benim de sağa toplanıyo bikaç sn dedim sonra geçiyo dedim doktora sordum normal dedi
Hilalpak1 Canım benimde aynı 26 haftalık olduk dün kontrolüm vardı doktorum yalancı doğum sancıların başlamış dedi ve progestan verdi onu kullanıyorum şuan ☺️Hilalayzz
mommy_bee Hilalayzz o haftalarda toplanmalar oluyyor yalanci sanci yani rahim hazirlik yapiyor. Cok sık ve uzun gecmiyorsa doktora söyleyin. Agrisiz kasilmalar normalmis. Magnezym kalsiyum takviyesi veriliyor
atlasinannesii Hilalayzz aynı haftalardayken bende öyleydim hatta şu an da öyle toplanıyor bi yerde tık tık diye vuruyorum biraz da ovalıyorum sonra tekrar normale donuyor herhalde bebiş popişini oraya dayıyor
Merve444 Hilalayzz benimde sağ tarafıma toplanıyor göbek deliğimin üstüne yemek yedirin zaman özellikle :)