Jewerly Merhaba, bugun ikinci kez erkek bebegim olacağını ögrendim. Ailece ismimiz a harfi ile başlıyor bu zinciri kırmak istemiyoruz a ile baslayan, arapca olmayan, begendiginiz isimleri paylasir misiniz, teşekkürler
TazeAnnee6767 Jewerly hayrlısiyla oğlum olucak biz Aybars diye düşündük tâbi ozmana kadar dgsrmi bilemm isim fikri
Jewerly busegrr aren en cok istedigim isim, ikincisi oglum olursa aren olur demistim hep. Esim sicak bakmiyor ama ben netleşebilirsem problem olmaz. Galiba aren olacak :)