7capo7 23 kaldı her gün sancım olacak mı acaba, bu gelen akıntı suyu mu acaba, aaa kasıklarım ağrıdı acaba doğum başlayacak mı?? 😆😆 Diye kendime sora sora gün geçiyor 😂
Kubra3525 7capo7 benimde öyle ya😁 son 35 gece bile adet olcakmışm gibi agrı oluyor kasıklarda bacagım çekiliyor gibi
Lulemom Uygulamaya göre 106 gün kaldı ama sezaryen olacağı için biraz daha az 😄son 3 aya gircez inşallah 🙏
Ays0 106 görünüyor bakalım o kadar durmaz diye düşünüyorum ama doğum şeklim belli değil umarım 40 oldum doğuramıyorum demem 😂
Kubra3525 Ebru92 evet canım adet olcagım zaman böyle olurdu 32 haftayken nst de 1 sancım çıkmıştı ondan beridir böyle şuan 35 haftayız çok artmadıgı için hastaneye de gitmiyorum bekliyorum öyle
Ebru92 Kubra3525 aynen benim de nst de 33+6 da sancılarım çıkmıştı,kasılmalarım oluyo progestan içiyorum🥺
uykucubianne edabazin son 15 ☺️💕 her ağrıda aa geliyor mu acaba diye düşünüp duruyorum böyle geçiyor günlerim ☺️