Arkadaşlar elektrikli süt pompası tavsiye eder misiniz ? Lansinoh, mamajoo araştırıyorum ama her iki üründe de iyi ve kötü yorumlar mevcut. Bu markalar dışında da önerebilirsiniz. Bir de tekli mi almak lazım yoksa ikili mi ? İkili de çekim gücü düşük oluyormuş ve zaten tekli kullanmak zorunda kalıyorlarmış doğru mu ?