Kızım benim melegimm doğdu 😍😍😍çok şükür bugünümuze canım o benim Canimmmm 😊😍😍😍
Ecos123 yaa gözün aydın çok sevindim darısı bize inşallah 🥰
Ecos123 kaçıncı haftada doğdu canım bende kız bebek bekliyorum da 🥰 normal doğum muydu
Kubra3525 amin çok teşekkür ederim 😍😍😍
Gözün aydın, sağlıkla büyüt inşallah 💐💐💐💐
Ocak2022 aminnn teşekkür ederim 😍😍😍🤩🤩🤩
Rabbim bagıslasın Bende hamıle kalırım burda paylaşırım🥰
papatya56 aminnn canm
Beyazmelekkk 39 haftalık sezaryen doğum du canm