adetime 10 gun falan var ve bu ay sadece adet bitiminde 1 kez iliski oldu o kadar baska hic iliski olmadi dun ve bugun ozellikle ic camasirima acayip bi akinti geliyo beyaz gibi boyle peceteye silince yapisan jel gibi biraz da yapiskan gibi aynadan vajinama egilip baktigimda o akintilar vajinada da vardi peceteyle sildim hatta ne olabilir ki bu akinti adetten 10-12 gun once boyle akinti gelir mi ki hamilelige yormuyorum bu arada cunku iliski olmadi ki olsun 🙈😬😅