slmcn ama güzel yanları olmuyor mu oluyor. Mesela baya güzel hissediyorum kendimi, makyajsız geziyorum hep. Saçlarım uzadılar, tırnaklarım kırılmıyorlar.. böyle uzayan bir listede var. Oram buram ağrıyor ama az kaldığını düşününce de heyecan basıyor. Çok şükür demek lazım aslında😊