milena11 26+1 den merhabalar. Böyle bir baskı hissi var oturup kalkarken yürüken doktorum bebeğin başı döndüğü için normal dedi. Ama bu doğuma kadar bu şekilde devam edecek mi çok zorluyor beni sürekli yatmak istiyorum
MKrasnic milena11 normal canım , benim 28de başlamıştı, 35+4 devam ediyor 😁 diğer ağırlar da eklenince bu haftalarda ; baskılar az kalıyor unutuyorsun 😁
Merve1966 milena11 Baskı hissi derken böyle yürürken filan aşağı doğru mu ? Tuvaletiniz filan da geliyor mu bu his ile birlikte benimde bir haftadır öyle kontrole gidince soracaktım döndüğü için mi oluyormus ?
Miskokulum35 milena11 normal canım 33 haftalıkken bebek dönmüş dedi hep Bi lavaboya gitme hissi var. Bir dolgunluk oluyor. Bazen batma gibi ağrı oluyor. Korkmana gerek yok 😊
Deniz95 milena11 32. Haftamdayım eskiden de olurdu ama şimdi öyle fena oluyor ki baskı hissi çok zorluyor beni birde bebek hareket edince daha zor oluyor o his
MKrasnic milena11 aynen ben de çok rahat hamilelik geçirmiştim şimdi anlıyorum asıl hamilelik ne demekmiş 😍😁 sağlıkla gelsinler inşallah 🥰
milena11 Merve1966 tuvalet hissi yok. Yürürken ilk ayağa kalkarken otururken falan var. Doktor normal dedi de ne kadar sürecek onu bilmiyorum.