@esmerrmm
Yok hayır ben 2. Düzey ultrason için sıra almıştım hatta dediler biz riskli gebelere bakıyoruz farklı bi bölüm varmış oraya gidiyormuşuz orda bi sıkıntı çıkarsa perinatolojiye sıra alacakmışız. Banada Yakacık kadın doğum da bi doktor söyledi bu bölüme gideceğimi. Hatta bana bu bölüm bakmıyor diyen adam dedi makinalar zaten renkli göstermiyor detaylıya bakmıyoruz.