Ben şuan 6 hafta 3 günlük hamileyim 2 gündür de hafif hafif kanamam var acaba aranızda kanaması olan var mı doktora gittim bugün düşük tehlikesi var ilaç verdi progestan diye haftaya gel dedi karnımda kese gözüküyor ama bebeğin kalp sesini 1 hafta sonra duyulurmuş ilk gebeliğim Allah’ın izniyle ama çok korkuyorum bişey olucak diye sizinde böyle sorunlarınız oluyor mu çok korkuyorum kalp sesini duyamayız diye ☹️☹️