Kızlar merhaba 34+3haftaligiz kızımla ama kızım çok sakin hatta hastanede yatyoruz hareketlerini ben yavaş hissediyorum ultrasonda görünüyor nst de güzel çıkıyor ama ben net hissetmiyorum böyle şeyler yaşayan oldumu sakin bebekler varmı her bebek şiddetli bi şekilde oynarmi