Melissa3 Merhaba arkadaşlar doktorda bebişin gününü son adet tarihinden 30 günden hesaplıyorlar bu uygulamayla 2 gün fark ediyo hangisini baz almalıyım ?
kucuktosbik27 Melissa3 adet döngün 28 günde bir mi oluyor peki daha mı fazla bir başlangıçtan diğer başlangıca kaç gün geçiyordu yani
Melissa3 kucuktosbik27 28 gündeydi aslında ama şuan 7+6 görünüyorum uygulamada ama doktorda 7+4 diyor 30 gün baz alıyor
kucuktosbik27 Melissa3 ben şeyi anlayamadım canım doktormu 7+4 diyor hesaba göre yoksa ultrasonda mı 7+4 çıktı eğer ultrasonda çıktıys onu değil adet tarihine göre olanı baz alman gerekiyor
Melissa3 kucuktosbik27 yani ultrasondakini söylüyor dediğiniz gibi o zaman ben adet tarihimi baz alayım 🙈 teşekkür ederim 😍