Arydr123 Kızlar merhaba. Şuan son adet tarihine göre 9+2 ama ultrasonda 8+3 çıkıyor. Doktora her gittiğimde bebeğim 5 6 gün geri çıkıyor. Gelişimi falan iyi şükür. Bunu yaşayan oldu mu?
Bloggeranne_93 Arydr123 canım döllenme gec olmustur bız son adet tarıhıne göre hesaplıyoruz ama ne zaman döllendiği bellı degıl tabı 😊
hanibazen Arydr123 daha hamileliğinizin çok başındasınız belki haddim olmayarak bir tavsiye vermek isterim. biliyorum şu an her şey tedirgin ediyo çok iyi anlıyorum ama doktorunuzun sorun yok dediği şeylerin üstüne düşünmemeye çalışın. olsa inanın çat diye söylüyolar çünkü
ideemirel Arydr123 sürekli adet tarihi ile uyumlu olmuyor, geç dollenmede olmuş olabilir önemli sorun görse doktorunuz söylerdi
Gul2528 Arydr123 benim bebeğimde basindan beri 10 gün geri çıkıyor geç döllenme olmuş olabilir şuan normalde 35 haftalık olmam gerekiyor ama 33 görünüyor ultrasonda
Arydr123 hanibazen bundan önce 1 düşük 1 kimyasal olduğu için en ufak şey kafama takılıyor sorsam bile içim rahatlamıyor. Normalde böyle biri değilim ama şuan elimde değil 😊
hanibazen Arydr123 doktorunuzdan başkasına kulaklarınızı tıkayın ve inşallah sağlıkla kucağınıza alın 🌿🤍
Syma-ma Arydr123 benimde öyleydi şimdi 26. Haftadayiz detaylı ultrasonda tam haftasindaydi ne bir ileri ne de geri ☺️
Gul2528 Arydr123 aynen bir sorun çıkmadı bu güne kadar doktor doğum tarihini değiştirdi sadece adet tarihine göre değil ultrasonda çıkana göre ayarladi
Mrs_Sonmez Arydr123 geç döllenme den dolayı oluyor benım de normalde 17+4 olmam gerek ama 16+4 gözüküyor ultrason da bebek de Bi sorun yok herseyi gayet saglıklı diyor doktor her gittigimde
Hi2018 Arydr123 benim de geç döllenme 1 hafta geriden geliyor doktorum her gittiğimde bir önceki gidişinle kıyaslıyor. Bugün 3 aylık olduk ve herşey yolunda merak etme
Betl Arydr123 İlk gebeliğim de benimde tam 1 hafta geriden geliyordu doktor geç döllenme olmuş diyip 9 unda olan adet tarihimi 16si baz alıp devam etmiştik kontrollere ve doguma kadar öyle geriden geldi