2cocuklu1anne Kızlar isim konusu beni çok yordu birtürlü isim bulamadım en son Elvin neva düşünmüştük ama içime sindiremedim kayınvalidemi de seviyorum onun mu adını koysam diye düşünüyorum kafam karışık baya ve 34 haftalıgız karar vermem gerekiyor artık
Sevdelibol 2cocuklu1anne kayınvalide me alaka kız yaşıyorsa bence koyma vefat etmişsede koyma cünki senin kızın bir tane daha yok bence 😍😍😍
annesininmelegi41 badeilemerve elvin nida yazdım bende yorumunuzu görmeden, yazdıktan sonra yorumunuzu görüp sildim arkadaşın kafası karışmasından endişe ettim 😂😂