40+2 olucam yarın hastane kontrolüm var. Bu arada 2. Hamileliğim ilki normaldi şimdiki de normal gözüküyo ama sancım falan yok açıklığıma da bakılmadı sadece gelmezse suniyle başlatıcam dendi. Sizce yarın doğumu başlatır mı yoksa biraz daha bekler mi 🤷