Arkadaşlar selam batman yaşam hastanesinde bir yasemin adında bir dontora gittim lekelenmem oldu diye bana kesen bozuk kürtaj dedi fakat bozuk kese örenkleri ile çok alakasız normal kese görünümünde özel hastane olduğu için içime kurt düştü varmı diyarbakırda batmanda devletde önerebileceğiniz iyi bir doktor ve bu durumu daha evvel yaşayanlar lütfen destek olur musun? 🌸