Gizemnr hayır büyük beden al cnm ben 38 aldım 58 kiloyum karnıma gelen yeri sürekli kasıklarıma indirmek zorunda kalıyorum ayarlama yeri var son yerde ama yine sıkıyor oglumdan kalma pantolon o yüzden tekrar alıs veriş yapmak istemiyorum idare ediyorum oglumda da 38 sıkıyordu