Minnosunannesiii SutlacimiYedimmiBen haftaya polikiliniğe gel dedi ama günüm pazartesi doluyor dedim oda bir hafta bekleyebilir normal doğum bekletiyoruz 41 e kadar dedi çok tatlı Bi doktordu valla
SutlacimiYedimmiBen Minnosunannesiii ayy adi neydi doktorun acaba ilk dogum icinmi 41e kadar dedi bnm ikinci ya banada oyle der mi acaba