Sonay-34 kubraytekinayan son haftaya kadar beklemeni tavsiye ederim 23de gittim ben gelişimi biraz daha netleşsin diye
Ayse_dnmz0 Sonay-34 Bende 27 sinde giricem de ayın başka hastanede girip kendi doktoruma sonuçları gostericem randevularimi aynı gün aliyim dedim sonuçları alır hemen gösteririm die sonuç için bekliyor musunuz ne kadar sürüyor
kubraytekinayan Sonay-34 anladım canım iyi oldu öğrendiğim 23. Hafta son oluyor ozaman ben şuan 21. Haftadayım