Merhaba Anneler 31+5 günlük hamileyim doktora gittim 3 gün önce bebeğimin herşeyi yolunda fakat akciğerinde sıvı görüldü şuanlık korkulcak bişey yok ama sıvı artarsa iyi değilmiş başına böyle bişey gelen varmı acaba çok korkuyorum içim çok yanıyo 😔Dua edin oğlum için