Duygus97 yıka ütüle canım hazır bulunsun. 30. Haftadan sonra ne olacağı belli olmaz. Daha halsiz düşebiliriz , sancılarımız olabilir,hava da ısınıyor zaten. Erken doğum ihtimali de her zaman vardır. O yüzden 32. Haftadan sonraya bedenen yapılacak iş bırakmamak lazım bence.