Dilekcnkn Senay1 Dediğiniz nasıl oluyor bende 17 haftalığım afedersin rahmimde birden yanma demiyim ama bir tuhaflık hissediyorum bir iğne batar gibi öyle birşey mi
Dilekcnkn Senay1 Umarım kötü birşey değildir ben 1 haziranda gideceğim sanki bebek tam rahmimde gibi hissediyorum bazen 🤷♀️
Dilekcnkn Senay1 Sen yazdın mı ne dedi doktorun bende yazsam mı yazmasam mı karar veremiyorum gerçekten sadece sağ kasık ağrım var ve birden böyle batma oluyor ama sürekli değil kasık ağrım sadece hep oluyor