Yaseminsrvt Şuan hala hastanedeyim 3 hafta geriden geliyor 33 haftalığım ama 36 olmam gerekiyor normalde 2200 şuan kilosu . Cok moralım bozuldu 2500 olması gerekiyormuş . Bu durumda olupta düzelen oldu mu doğumunuz nasıldı? 😔
Yaprakdokumusever Yaseminsrvt arada çok uçurum bi kilo yok bence başka hastaneye görünmenizde fayda var 🌸
umyahsen Yaseminsrvt canım doktordan geldşm bugün geçen hafta 2600dü 34+6ydı. Bugün 35+5 iz 2400dedi ama pozisyonundan dolayı dedi. Bana kilosu için iyi gidiyor dedi. Diğer şeyleri de normal dedi güzel dedi. Siizn ki de sanki ultrason da +- değişiyor ya öyledir belki.
Abcxyz Yaseminsrvt bol bol kirmizi et tuket benim 20 li haftalarimda oyle idi doktorum eger maddi imkanin varsa bol bol kirmizi et tuket dedi cok sukur imkanlarimiz yerinde esimde durumu biraz abartinca haftanin 5 gunu et yedim 🙄 sen haftanin 1-2 gunu de yesen yeterli kirmizi et cok etki ediyo direk toparliyo cocugu
Nurrrr94 Canım bana 32. Haftada dediler geride diye plesanta kireçlenmesi Başlamış denildi her hafta gidiyorum kilo almayı durdurursa alıcaz dediler 36. Haftadayım ben de 2570 olduk ama sıkı takip ve sürekli yemek yiyorum.
depsizoo Abcxyz mübarek bizim evde etsiz yemek çıkmıyo 🥴 sıkıldım etten ceviz et ceviz et kafayı yicem ceviz olmasada illa meyve olcak
Abcxyz depsizoo eslerle gidince doktora oyle oluyo 😂😂 dogurunca rahatlicam sanma bu sefer de sut mevzusu var askim onu ye bunu ic sutun olsun yat uyu dinlen askim 😂😂 devam ediyorlar 😂😂
Abcxyz depsizoo ben ceviz vs yiyemiyordum nerdeyse ezip agzima veriyordu Midem bulanmasin kendimi kotu hissetmim diye 🤦🏻♀️ Dogurdum tamam dedim yok devammis bacim 😂😂
depsizoo Abcxyz canım verdikleri bişey istemediği zaman sanamı veriyoz da bebeğe veriyoz die azıma depiyolar 🤦
Abcxyz depsizoo aynen daha dogmadan pabuclar damda 😂 dogunca daha beter haberin olsun hazirla kendini 😂
Abcxyz depsizoo bizimkiler de oyle kayinvalidem kayinpederim kaynim yengeler teyzeleeerr (esimin taraf bunlar bende de ) kuzenleri her gun arayip canin bisi istiyo mu meyveni yedin mi diye teyit ediyorlardi 😂