7+3teyim ve 7. Haftayla beraber sabahları mide bulantısı başladı aynı anda hem çok aç oluyorum hem de herşeyden midem bulanıyor. Aç kalmamak için kendimi zorluyorum ama bi yöntem bulamıyorum. Kusma vs hiç olmadı ama cidden yemek düşünmek bile midemi bulandırıyor sizler neler yaptınız bu süreçte? İlaç dışında yardımcı olabilecek bir şey var mı? :/