Arkadaşlar herkese merhaba. Ben daha önce 2 kimyasal gebelik yaşadım şuan yine hamileyim çok şükür bu kez keseyi gördüm ama yine sevinemiyorum. Kalp atışını duymak için de haftaya gidicez umarım duyarım. Dün ve ondan önceki gün mide bulantım oldu. Önceki gün daha fazla ve dün bir kere kustum hafif bulantım oldu ama bugün yok. Bu normal mi acaba ? Her şey o kadar çok korkutuyor ki beni mide bulantısı yasiyim diye can atıyorum. Olmaması da korkutuyor beni. Daha önce böyle bir şey yaşayan oldu mu aranizda ?