26 haftalık ikizlere hamileyim gebelik şekeri çıktı hergün sabah insilün kullanıyorum bu 3. Vuruşum fakat bebeklerin hareketlerini hissediyordum fakat insilünden sonra hareketler azaldı. Bugün daha hiç hareket yok sağ tarafıma yattım meyve yedim ama yok hareket yok. Aynı şeyleri yaşayan anneler var mı endişelenmelimiyim ne yapmalıyım?