Melisababa61 Kızlar dünden beri iki kere sızıntı şeklinde bacağımdan bi su gibi bişey aktı 29 haftalığım zaten suyum fazlaydı sancılarım çıkıyordu nst de acaba suyu gelen varmı yaşayan ?
Deletedmom23234 Melisababa61 Bacağınızdan mı aktı ? Gelen sıvı su tabi bekletmeden doktora gidin hem Sanciniz da çıkmış 🥺
esilemerveker Melisababa61 hem sızıntı şeklinde geliyorsa hem de sancın falan çıkıyorsa nst de de bence doktora gitmelisin hemen sorman hata 😔😔