Neden diretiyorsunuz ki bebeğin nezaman geleceğini rabbim bilir zorla doğumu başlatmak sıkıntılara yol açabilir daha zamanınız var bence bekleyin derim benimde perşembe son devlet 41e kadar bekletiyor ozamana kadar sancı su gelmesse duruma göre suni sancı verip doğutturuyolar oda olmassa sezeryan. Ben öyle olcam ve çok üzgünüm tabi herseyin hayırlısı ama kendi sancımla doğurmayı çok isterdim hatta doktora biraz daha beklesek olmaz mı dedim kakasını yiyebilir riske girmiyelim dedi bence doktorun ne derse onu yap hakkında hayırlısı olsun ☺️🙌🏻