uzlet Canım aynı durum bende de oldu üç gün sürdü doktorum progestan verdi ağız yoluyla kullandım ve bolca dinlendim ayağımın altına yastık koydum leke rengi pembe ve kırmızı olmadıkça aklına kötü şeyler gelmesin içini ferah tut ama doktoruna bildir ona göre sana ilaç verir, hayırlısı ile kucağına alırsın inşallah bebeğini🙏