ekoglu34 Mgokkilicc 12. Haftadan sonra doktorum marincap kapsül kullanmami soyledi. 23. Haftadayim halen kullaniyorum. Sevgiler 🌸
kirpapatyasiii Mgokkilicc evet oradakiler pek gerek görmüyor imkanın varsa tahlillerinle bir özel dr git arada senin hangisine ihtiyacın varsa o vitaminleri yazar
Mgokkilicc kirpapatyasiii İmkansızlık değil çok şükür ama tansiyonum var o yüzden eğitim araştırma hastanesine gidiyorum perinatoloji doktorumda beni korkutmaktan başka bir şey yapmıyor 😊 aslında çok tatlı bir kadın 😊🌝
kirpapatyasiii Mgokkilicc en güzelini yapiyorsunuz iyi bir dr bulduysanız bırakmayın tabiki ben vitaminleri görüşmeniz için tek seferlik demiştim 🙈
Aysenur_20 34 haftadayım hala başından beri imom omega 3 kullanıyorum Çokta memnunum bir ay kullanmamıştım dişlerim ağrımaya basladı tüm Vucutta gerekn kalsıyumu vıtamını tamamlıyor gayet memnunum doktorum bırakma demişti zaten doğuma kadar