Ozge20ulu ZumrutHanim Asseagl 12 haftadan sonra folik asit bırakıp vitaminlere başladık Aslında magnezyum da sizin vücudunuz ne zaman isterse o zaman baslaniyormus Yani ne zaman krampları biz olmaya başlarsa Doktorum bana sadece kramp olunca icmemi önerdi bende hep öyle yaptım hergun içmedim ,
ZumrutHanim Ozge20ulu bana da kahverengi kanamada 10. haftada baska bi doktor yazdi magnosit ama kendi doktorum yazmadi hic o yuzden baslamamistim kontrole gidince sorayim
Sevgi_123 ZumrutHanim 16 da başladım şimdi 21+4 bugün tekrar yazdı herhalde daha almadım kullandığım ilaçta magnosit di
softes Kızlar ben magnezyum kullanmıyorum. Doktorum krampların artarsa olduğu zamanlarda iç demişti.. Siz sürekli mi kullanıyorsunuz?
nergiz__ haftamdayım ben de kullanmadım öyle şiddetli kramplarım olmuyor çok şükür gerek duymadım o yüzden
iikiizler 24de baslamıstım kalsiyum ve magnezyuma. Ama benım cok kötu çatı kemık agrım vardı yurumekte zorlanıyordum. Doktorum bunları yazınca rahatladım cok şükür