Cansu_55 Kızlar bugun doktora gıttım ılk nst ye baglandım bebek ıyı sancı yok hersey yolunda eve geldım cok ozur dılıyorum nohut buyuklugunde kahverengı leke gordum bu neyın nesı bılrn var mı