Bayanlar nedendir bilinmez ama doğuma 1 ay kaldı hala karnım yeterince büyük değil gibi.Benim haftalarımda olanlar kocaman karına sahip benım sanki 5 aylık.Bir ara bebeğim geriden geliyordu 1 hafta.Sonra 31.haftada 1500 kg olmuştu doktor haftası ile uyumlu dedi.Ama hiç hamile gibi değilim.İlk hamileliğim,o psikolojiye giremedim bitir türlü.Bir sorun mu var acaba? 17 sınden sonra kontrole gidicem.