Canım bende karda düşmüştüm senin haftalarındayken doktora gitmiştim. Döktürün göbeğe direk temas yoksa sorun olmaz korkma demişti. Eğer böyle göbek üstü ya da direk oraya darbe alarak düşmediysen korkma. Sonuçta rahim çok koruyucu bir yapı.Ama içini rahatlatmak istiyorsan görünebilirsin.