Herkese merhaba. Dünden beridir aşağıya bir baskı hissediyorum. Bugün şiddetlendi gibi. Rahat oturamıyorum, gaz sancısı mı kasılma mı anlamıyorum. İlk gebeliğim olduğu için tecrübesizim. Yarın doktor kontrolüm var, onu bekliyorum. Ama tedirginim. Bu kasılma dediğimiz şey nasıl tarif edilir? Adet ağrısı gibi değil benimki. Baya baya sağ-sol kasığımın orası ağrıyor birden ve hareket edemiyorum… 🤦♀️