ebrr1048 Ela_sedef sabah kahvaltıdan önce bir kaşık olarak tüketebilir fazla tüketim de çok kilo yapıyor
Leylaalin Ela_sedef Bizim spremle ilgisi yoktu hersey iyi çıkmıştı ama yinede yatarken 1 kasik ben ve eşim kullandık 1 ay
MDT Ela_sedef ben onu bir ara şeker kullanmamak için pasta falan yaparken kullanıyordum. Özellikle mozaik pasta ve brownie ’de çok güzel oluyor.yani günlük hayatta mutfağınızda da şeker yerine kullanabilirsiniz 😊
HilalYlmz Ela_sedef bende her sabah sıcak suyla karıştırıp tüketiyorum bağışıklık ve kan için aynı zamanda bronşları da temizliyor 😊