saideeeee arkadaşlar sizce korse mi kullanmak daya iyi yokba korse taytlar oluyo toparlayıcı onlardan mı kullanmak daha iyi
saideeeee hanibazen instagramda north.ex var benim en içime sinen o ama onun içinde de çok mu sıkılırım diye düşünmeden edemiyorum🤣