Kızlar uygulamaya göre 9 günüm kaldı sabırsızlıkla kızımı bekliyorum ama son 3 gündür adet sancısı çekiyorum bide çok af edersiniz ishal olmuşum normalde hayatta ishal olan biri değilim basurdan dolayı bebeğim sürekli kendini topluyor üçüncü doğum olacak ama kestiremiyorum artık oğluma 38+3 günlükken doğumuştu rahmetli kızım ilk bebegimdi 42 haftalıkken doğdu ama bu hamileliğim öyle tuhaf geçiyor ki doktora gittim bugün doktorlar tatile girmiş