Hanımlar henüz çok yeni hamileyim 6+2 🥰
tam saçlarımı kestirip boyatacaktım ki hamile olduğumu öğrendim
boya zararlı evet aslında dipleri boyatmıyorum ama o yine de mantıklı geliyor zararlı olması peki saç kesimi ? Hamileyken saçını kestiren var mı ? Batıl bir inanç mı yoksa gerçekten bir zararı mı var öğrenmek istiyorum çünkü yaklaşık 10 aydır kesim yapmadım ve bi 9 ay daha saçım dayanamaz 😂